Najaktivniji autori: Pet pitanja za Amela Uzunovića

Objavljeno:
 Apr 14

Aktivan na svjetskim stock platformama kakve su Wirestock, Shutterstock i Dreamstime, Amel Uzunović se na našu sreću priključio i Foto bazi, prvoj bh. plaformi za prodaju i kupovinu fotografija.

Jako brzo se istakao svojom aktivnošću i kreativnošću, zbog čega smo mu postavili pet kratkih pitanja.

Koliko je bitno strpljenje na stock-ovima?

Strpljenje na stock sajtovima je od iznimne važnosti. U samom je konceptu stocka pa je i najčešća reklama tih stranica: "lifetime earning". Što će reći: vi zakačite fotku pa će imati šansu da zarađuje dok ste živi. Oni koji misle da će za kratko vrijeme zaraditi neki veliki novac na ovaj način, na pogrešnom su mjestu.

Foto: Amel Uzunović

Na šta treba posebno obratiti pažnju tokom stvaranja stock fotografije?

Najvažniji je kvalitet fotografije, a to dobijete kad je dobar balans između tehničkog i idejnog aspekta fotke. To je, mislim, univerzalno pravilo koje važi za svaki vid fotografije, pa tako i za stock fotografiju.

Šta je potrebno da bi se fotografija dobro prodavala?

To je teško tačno odrediti. Nekad se na stock sajtovima neke fotografije prosječnog ili ispodprosječnog kvaliteta prodaju bolje od nekih “savršenih” fotki. Generalno, znamo da fotografiju na stocku prodaju dvije stvari – dobri opisi ili sam kvalitet fotografije (i tehnički i idejni) pa bi, mislim, trebalo odgovor na vaše pitanje tražiti u tom jedinstvu. Dakle, da fotka istvremeno bude dobro snimljena i obrađena, a također i kvalitetno opisana, tagovana.

Foto: Amel Uzunović

Za koje svrhe Vam najčešće traže fotografije i kakve?

Najčešće se prodaju fotografije u vezi s nekim međunarodnim praznicima i danima, fotografije nekih podloga, pozadina na kojima se može dodavati tekst i slične.

Zašto biste preporučili Foto bazu drugim fotografima?

Fotobaza je projekat koji mi se odmah svidio. Ideja da se podrži rad domaćih, bh. autora, je odlična. Stranica je pregledna, brza i jednostavna za korištenje. To je prilika da svako pokaže svoje radove, da se promovira i nešto zaradi.

Foto: Amel Uzunović