Adria Summit prevazišao regiju
Objavljeno:
May 23eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini je partner prvog Adria Summita 2022 koji je zvanično završen početkom maja. Kroz dvodnevnu diskusiju o budućnosti digitalne trgovine, vizije o digitalnom rastu razmjenjivalo je preko 400 gostiju, uz teme koje je postavilo 70 govornika iz čak 18 država.
Od izuzetnog Marca Landija koji je vratio Steva Jobsa u Apple, do perspektivnog sedamnaestogodišnjeg Lovra Mršića – Adria Summit je ispitao mnoštvo tema iz oblasti brendinga, logistike, marketinga, tehnologije, budućnosti organizacije rada, ali i saradnje u regionu. Uz učešće svih eCommerce asocijacija iz regiona, svi su sa samita otišli sa savješću o budućnosti digitalne trgovine, kako da se unaprijedi i kako da se ostvari bolja regionalna saradnja.
Na konferenciji su o svojim iskustvima govorili brojni stručnjaci u digitalnom marketingu i trgovini. Prvog dana konferencije ispred eCommerce asocijacije u BiH g. Orhan Gazibegović učestvovao je u panelu pod nazivom “Power of Brands in eComm”. Razgovaralo se o najvažnijim elementima branda i brandinga u eCommercu. Drugi dan se vodio prijatan razgovor s članom Savjetodavnog odbora Asocijacije, g. Nikolom Mehandžićem. Nikola je direktor poslovnog razvoja za tržišta Zapadnog Balkana kompanije Payoneer i pričalo se o dolasku Payoneera u regiju i kako fintech mijenja svijet. Iako je to bila jedna od završnih sesija Samita sala je bila puna.
Digitalne tehnologije mijenjaju živote svih nas, od načina kako komuniciramo pa do toga kako živimo i radimo. Digitalizacija u poslovnom svijetu nudi brojna rješenja u mnogim izazovima s kojima se cijeli svijet suočava. Mogućnosti koje digitalizacija u svijetu modernih tehnologija nudi, između ostalih, jest i otvaranje novih radnih mjesta, unapređenje obrazovanja, poticanje konkurentnosti i inovacija, a samim time i mogućnost unapređenja poslovanja na mikro i makro razini. Stoga, ovakav tip konferencija kao što je ove godine Adria Summit ekonomiji daje vjetar u leđa u smjeru bržeg napretka, rasta i razvoja.
O eCommerce asocijaciji u Bosni i Hercegovini:
eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini nastala je iz potrebe da se u doba procvata internetske trgovine na jednom mjestu okupe svi sudionici digitalnog ekosistema radi zajedničkog unapređenja cjelokupnog tržišta BiH. Kao Asocijacija čiji su članovi već najznačajniji akteri online trgovine u BiH, ciljevi su:
- Osnažiti i olakšati online poslovanje,
- Poboljšati sve aspekte online trgovine
- Pojednostaviti ulazak novih kompanija na tržište internet prodaje
✔Za pristup i članstvo u asocijaciji kliknite na ovaj link: https://e-comm.ba/pristupnica/